icon

Послуги компанії ТМ RAY

Головна » Послуги компанії ТМ RAY

Кожна компанія, яка піклується про свій корпоративний стиль, приділяє велику увагу корпоративному та рекламному одягу. Наша компанія допоможе Вам створити ексклюзивний корпоративний стиль за допомогою брендування базових текстильних виробів. Нижче Ви знайдете детальну інформацію щодо найбільш розповсюджених методів брендування (нанесення логотипу).

Трафаретний друк (шовкотрафарет) – це метод нанесення зображення за допомогою трафаретної сітки, через яку фарба проникає на виріб. Під час друку можна використовувати декоративні металіки – золото/срібло, а також фарби на водній основі. Колір підбирається згідно з колірною палітрою Pantone або CMYK (колірна палітра для нанесення згідно з brand book). Вартість нанесення залежить від тиражу, розміру зображення, кількості кольорів і фарби, що використовується.

Переваги:

  • яскравість і насиченість фарб;
  • стійкість зображення до прання та вигорання;
  • вигідна ціна за умови друку великих тиражів.

Прямий цифровий друк – це нанесення зображення на тканину чорнилами за допомогою текстильного принтера. Для друку використовуються екологічно чисті чорнила на водній основі. Підходить для нанесення зображення на майже всі види натуральної тканини. Вартість нанесення залежить від кольору виробу та розміру зображення.

Переваги:

  • високий рівень деталізації, дрібних деталей, тонких, «рваних» ліній;
  • можливість нанесення повнокольорових зображень;
  • можливість друку малих тиражів (від 1 одиниці);
  • на білих виробах друк практично не відчувається *.

* Під час друку на кольорових тканинах, на основу спочатку наноситься праймер – спеціальний розчин, який робить зображення більш яскравим та не дозволяє фарбі «провалюватися». Тобто, перед нанесенням основного зображення принтер наносить на тканину білу фарбу, а зверху друкує кольорове зображення. За рахунок цього шар чорнила на кольоровій тканині в два рази товщий та більше відчутний на дотик, ніж шар чорнила, нанесений на білу тканину.

Термоперенесення – це метод перенесення зображення на виріб за допомогою спеціальної плівки під дією тиску та високої температури. Такий метод дозволяє нанесення зображення «в кілька кольорів», але без градації. Єдиним недоліком термоперенесення є неможливість нанесення дрібних (менше 1 мм) і «рваних» деталей. Вартість залежить від тиражу, розміру зображення та кількості кольорів.

Переваги:

  • можливість нанесення зображення на верхній одяг, кепки, сумки та ін.
  • можливість нанесення зображення на синтетичні тканини;
  • яскравість кольору;
  • різноманіття матеріалів і кольорів для нанесення: флекс металік, глітер (з блискітками), стрейч (тягнеться та більш тонкий), флок (оксамитова поверхня) та ін.

Машинна вишивка – це спосіб нанесення зображення на тканий або нетканий матеріал за допомогою ниток. Спеціальна вишивальна машина формує стібки згідно з чітко заданим алгоритмом. Залежно від особливостей вишивальної машини зображення може створюватися вручну або на комп’ютері за допомогою спеціального програмного забезпечення (ПО). Вартість залежить від тиражу, розміру зображення та щільності стібків.

Переваги:

  • можливість нанесення логотипу на будь-який виріб, який можна помістити в п’яльця вишивальної машини;
  • висока зносостійкість протягом всього часу експлуатації виробу.

Рекомендації щодо догляду за виробами, які містять логотип:

  • прання навиворіт;
  • делікатний режим прання – до 30 градусів;
  • прасування навиворіт за мінімальної температури.

Для прорахунку вартості та нанесення логотипу на виріб, прохання, за можливості, надавати макет у векторному форматі (в кривих), створений в програмах Adobe Illustrator, Adobe Photoshop та ін. (формат *.eps, *.ai, *.cdr), з роздільною здатністю не менше 300 dpi.